AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
22.386

335d touring - ultimate cars

Sida 2 av 2
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
En 335dT M-sport räknas knappast som dussinbil. Just den här bilen köptes i paket tillsammans med några X5or, Cayenne, Panamera och nån X6 har ja för mig.
Just värme i stolarna är mycket sälsynt på bilar från Italien. Min X5 3,0SD har det mesta i utrusning...förutom stolsvärme. Det är inget Italienare lägger vikt vid.

Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Marin: jepp
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Då är det inte så konstigt med 15-20 mätaravsläsningar på 3-4år.
Bilen i fråga är alltså clean när det gäller mätarställningen.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Mitz

Du har inte lust att slänga ett öga på den silvriga 325d kombin dom har inne om du åker förbi?
Mi
33
Mitz
335d -07
Haas: Absolut det kan jag göra! Jag ska dit på fredag!

Jag tycker iaf bilen verkar vara i bra skick för sin ålder! Skall bli kul att se den i verkligheten hoppas den lever upp till mina förväntningar och förhoppningsvis ett köp! :)

///Erik
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Låter bra det.
Du kan väl göra ett utlåtande om båda bilarna här efter du varit där.
ga
514
garfunkah
E91 325iM -10
@Marin
Ah, missade att det var en firma, fast det är ju fortfarande en privatperson som äger bilen.
Mi
33
Mitz
335d -07
Det blev köp!! :D Otroligt nöjd med både firman och bilen än så länge!

Bemötande och servicen var riktigt bra på ultimate cars! Har kört från norrköping till stockholm idag och har inte hört nått missljud eller haft andra problem med min bil.

Haas: Angående silvriga 325an så var även den i fint skick, den ända jag kan anmärka på är att den hade en hel del stenskott i fronten. Annars var även den i bra skick!

///Erik
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Grattis till köpet!
Tack för att du kollade in bilen åt mig. Blir nog att vänta då jag måste få någon såld av bilarna först. Varken lust eller plats för 3st.
nån som kikat på deras M5 touring?

/Anders
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Jag har det....senast idag. Den är i nyskick!
Den ser verkligen fin ut på bilderna. Vet du vad den har för historik?
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Kan ta reda på det på måndag. Är du sugen?
Bi
2
Bilenochjag.se
BMW E92 320d 223 hk
E, anser du att en BMW 335d touring är en vanlig bil? Det är väl kanske en av de finaste bilar du kan få i premiumsegmentet. Själv ser jag bara fördelar med bilar från Italien - de har rullat på fina osaltade vägar och är därmed helt rostfria överallt. Italienarna är mer noga med service och oljebyte än vad vi svenskar är, detta pga att ett oljebyte/en service kostar mindre än hälften mot Sverige.

Vi svenskar är det mest rädda och besserwissande folk som finns.

Om du behöver bättre drag - ring Bilen och Jag. www.bilenochjag.se
Re
15
Reine w
Bmw 120d coupe -08
Bmw 330d cab -09
Ja den firman har ju inte så jättebra rykte utav de jag känner (Bor i Norrköping själv), men de har en 335 i som jag är intresserad av. Om Lus eller Marin har tid och lust att kolla upp. regnr FXG 445

Den är svensksåld men jag vill veta om mil och vad som står i annons stämmer
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Om du nu bor i Norrköping är det väl bara att du åker dit och kollar på bilen själv. Sen tar du med dig reg.nr. till Kneippbadens bil och ber dom kolla historiken.
Vad är problemet?
Mvh
E
1.156
E
320 ci cab -04
Bilenochjag, när jag jämför med Ultimate cars övriga utbud så tycker jag det. Jag var där i lördags och tittade på bilar. UC säljer främst väldigt extrema bilar Porchar (9** turbo), en corvette, en Audi R8 osv. Alla bilar kostade över 500 k. Jag vill på inget sätt ringakta BMW 335 D. Det är en fantastiskt bil.

Alla bilar hos UC hade "Carfax" tillsammans med övrig info om bilen. Ser seriöst ut.

E
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Carfax har inget större informationsvärde för bilar som rullat i Europa. De har inga datakällor i Tyskland eller Italien annat än om bilen varit stulen eller skrotad. Ingenting om servicar, besiktningar eller annat.

-------
//Lövet
Marin tack, den ser kanonfin ut på bilderna men antar det är en Italienimport? Mysko med så få mil på en 07-a.

/Anders
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Japp, Italien import. 1 ägare som bytte in den mot en 550d. Det finns fakturor på servicar + BMW utdrag på alla besök. Be Lus dubbelkolla.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.