|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag antar att det gäller den som säljs på Bavaria Stockholm? Den ser fin ut men jag skulle inte lägga mer än max 169 000. Om det varit en privatperson så betydligt lägre. Tänk på att det är en bil tillverkad 08 och därmed mer än 4 år gammal. Bilpriser.se brukar ändå ge en hyfsad bild av prisläget. Bavarias påslag på mer än 30 000 kr jämfört med bilperiser.se känns ganska saftigt. Att pruta på Bavaria har jag ingen erfarenhet av. De är säkert ganska svåra med priset. Men jag måste säga att jag stör mig på att de säljer en bil som är 4 år gammal och har gått 7400 mil som en Premium Selection - "Nästan ny BMW". |
|
|
Det stämmer att det är den, ja jag reagerade också på priset men det är väldigt få andra ute att jämföra med. 189.000 är helt klart för högt, men med prutning och lite annat så kommer jag ner dock. Den är tillverkad december 08 och tagen i trafik i januari 09 så den är precis 4 år. Jag testade också den sidan, det var därför jag ställde frågan då jag blev lite chockad av skillnaden. Dock kan bilpriser vara lite annorlunda på vissa bilar om inte tillräckligt många finns ute samt att dem väger in sina egna priser. Färre bilar ger då ett överslag till deras sålda bilar antar jag eller? Ja, nästan ny bmw kan man diskutera men det är bra för konsumenten då man får bättre garantier och trygghet med sitt köp. |
|
| Har fått en deal på 180.000 och dem skickar dem med vinterdäck på org.fälg samt installerar en motorvärmare med kupéuttag till mig. Vad sägs om det, rätt okej pris va? | |
|
Hej igen Kan gladligen berätta att jag nu är ägare till en mycket fin 325i -09 :) Vilken underbar bil att köra och den går dessutom förvånande billigt. |
|
| Vad trevligt! När jag skaffade min E91:a så var det ett dåligt utbud av 325:or, både diesel och bensin, fån 2009 och senare så det fick bli en 320. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.