|
|
|
|---|---|
|
Min E65 2006 760Li vill inte starta ACC/farthållaren - ger felmeddelande. Noterade när jag monterade annat att bilen av tidigare ägare begåvats med radarvarnare och misstänker att man helt enkelt ryckt säkringen för ACC:n då den är radarbaserad och jag läst mig till att den kan störa radarvarnare. Jag saknar dock säkringsdiagram i min bil - någon som sitter på en scan eller vet om det går att få tag på på annat sätt - av BMW? (importerad bil, av mig) Eller kanske vet vilken säkring det är? Hittat diagram online men endast för äldre, där ACC inte nämns? | |
| Ger den fel direkt vid start eller fungerar den en kort stund när du trycker på den eller vad händer? | |
| Den ger felmeddelande när jag aktiverar den med reglaget, går aldrig igång. | |
| De enklaste är nog att koppla upp bilen med bmw dator å felsöka | |
|
WAN: Lutar kanske åt det men ordnar det gärna själv om jag kan. Ser att du har en 760 facelift du med - om du slänger upp en scan eller bild av ditt säkringsdiagram blir jag ruskigt tacksam. :) Kan ju också vara så att de helt enkelt kopplat ur radarmodulen - ingen som vet var en sådan kontakt kunde tänkas sitta? Gärna en som inte kräver att man demonterar kofångaren. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.