|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Stephan735i: Det var en M-Sport, minns tyvärr inte färgen på lädret. Tror inte det var denna om de inte har gjort iordning lycktorna på den. Ryggstödet i förarstolen ser ju dock bedrövligt ut?! Vad har hänt? Konstigt hur det kan bli så på bara 10K mil? Länk _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Chrille; Då bör det vara den här Länk hittade en bild där jag sparade miltal/pris som synes. Lasse_v8; Var den silvergråa till salu eller hur fick du annars nys om den? Mvh Stephan |
|
| Hitta bilen på blocket förra året och sparade telefonnummret | |
| så nu är 545n köpt! | |
| Grattis !!! | |
|
det värsta är väl att alla idiotplaner börjar smidas. Ny lack, fälgar kjolpaket osv |
|
| Grattis :D Är det bra drag i den? :D :D | |
|
Japp duger helt klart. Denna bil blir efterträdaren till min 540 med man låda som blev stulen förra året. Nu börjar planerna för att hitta ny kofångare bak med plats för dubbla utblå och dragkrok, nytt avgassystem med raka rör (bilen är för tyst) och en ny lackering (vill inte ha silver som den är nu) |
|
| Prova att koppla ur avgasdämparen där bak vid ventilen först. Sök på forumet så ser du hur man gör. Det låter klart bättre. | |
| Hade du mpaket på den ? Hojta till i så fall kring vad du gör med dubbla utblåsen, låter intressant. | |
|
Hej! Kan rekomendera att höra med Simons, var nämligen dit med min 550 e61 och de provade då ut en dämpare, blev riktigt nöjd, inget störande dån etc vid vanlig körning, men goare v8 muller på tomgång och gaspådrag. Ser på deras hemsida att de inte lagt ut dämparen än i deras sortiment, var ner dit i september förra året. Min bil är för övrigt till salu om du vill byta upp dig ett "hack" :) Mvh Pontus |
|
| Ska tillägas att det ej heller behövs kapa något i diffusern etc bak som det behövs med de flesta andra fabrikat. | |
| En V8 förjänar ett magnaflow eller borla-system.... | |
|
Jag har en touring M-paket och på höger sida bak sitter nivåregleringen under en kåpa, man måste flytta hela den för att få plats för de andra två utblåsen. En ganska jobbig procedur intalar jag mig själv så jag har avstått tills vidare. |
|
| Zog är ju inte alla som vill ha quad utblås ;) | |
| Poonta. Du har pm | |
|
Ja då har det kommit en ny 550 i tyskland. Suck... Ingen här som vill köpa en 545 manuell :) |
|
| Intressant då är jag den stolta ägaren av Sveriges enda 545e61 manuella m sport som är svensksåld? ;) | |
|
Skatta dig lycklig exonumeå! Jag har en dito 550 manuell med M-sport och är jättenöjd. Fantastisk drivlina som kommer att bli svårt att skiljas från en gång. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.