|
|
|
|---|---|
|
Hejsan detta kanske är fel forum men provar och ser om jag blir utskälld :) Är på G att köpa en: Bmw 320d prod 090820 såld 091219 = Sen 09a. det är en touring men M-sportpaket med sommar och vinterdäck i ok skick, Hifi högtalare, Skinnklädsel, Svängbar krok mm... den har gått 4800mil och har en ägare. Ser fin och och känns bra. Pris är 178000kr vilket jag tycker känns okej, vad tycker ni? Mvh Niklas | |
|
Skulle du inte kuna länka bilen? då skulle det bli enklare och avgöra ! |
|
| Bara slå till jag har haft en sådan och 2,0:an d är en kalas motor kanske den bästa som finns idag om du frågar mig. Programvara på den och den går helt fantastiskt lyckades få min att gå under halvlitern utan att kärring köra : ) | |
|
hehe nä länkar inte då kanske någon annan köper den :) Tänkte mest få en uppfattning om ifall priset var "rätt" Men jag förstår hur du menar att man lättare känner av bilen om man ser annonsen Jonte. Mvh Niklas |
|
|
Det är ju inte jättesvårt att hitta en misstänkt: Länk ------- //Lövet |
|
| Ingen av dem, men denna har dock samma färg som bilen för 245. dock ej 18" tyvär :/ | |
|
Känns som ett ruskigt bra pris med tanke på m-pkt och så pass låga mil. Finns det inte på blocket? Har inte sett den. |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Om du inte köper den tipsa gärna mig jag är på jakt efter en E91 och tycker bilen i fråga verkar helsjysst! :) |
|
Den ligger ej ute på annons ännu. Tack för era tankar o åsikter får nog byta ut min 318d |
|
|
Skall bli :-) |
|
|
Är det inte så konstigt att den inte redan är såld... Kompispris? :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.