|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min bil är en M3 E46 SMG från 2004 och är utrustad med bluetooth (S638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL) och jag har försökt koppla min iPhone till detta system men det går inte ens få bilen till "Pairing mode". Efter lite läsning på bland annat detta forum kom jag fram till att om bilen är utrustad med S638A går det inte parkoppla någon mer telefon än just den BMW original som sitter i. Har ingen användning för denna tegelsten så tänkte att jag kopplar bort den och sätter dit en "pairing button" (om hur du gör finns på google) istället som gör det möjligt att parkoppla min iphone. Men icke! Bilen tror fortfaranade att "S638A" är ansluten och ber om att sätta in SIM-kort... Så den stora frågan är, Hur får jag bilen att glömma denna Original telefon så jag kan starta "pairing mode" som alla andra Bluetooth bilar utan "S638A"?? Tack på förhand! Anton | |
|
Min pairingknapp funkar inte på min e39 -02. Jag fick köra Navcoder för att få igång pairingmode. |
|
|
Antare.:Märkligt att du har tegelstenen alá 80-talet i en 2004a 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. som jag har är en av de bästa options på utr.listan..bekvämt som bara den. kolla här:Länk Tror du måste byta till UFL-modul |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.