|
|
|
|---|---|
|
Köpte nyligen en e34 540 som de inte satt nån radio i men till min stora förvåning så hittade jag sen radion i skuffen, cd växlare och slutsteg låg även där men var inte inokopplat... Pluggade i allt och växlarn går igenom facken så fint men själva radion är det värre med. Behöver dels ha koden men de är väl inget större problem i sig men det är ju bara de att när jag sätter igång den så står de Code/wait och sen efter 5-10 sekunde så slocknar den igen... Den verkar ha stora ljudpaketet med massa högtalare osv men är lite trisst när man inte får igång de... Lär ju va svårt och få till nån lösning som involverar en icke bmw enhet? iaf inte utan och börja klippa en massa kablar... Som jag förstår det så är de kopplat som så att huvudenheten framme kontaktar RDS delen som sitter på höger sida bak i skuffen? som sen i sin tur sköter ljudet via slutsteget på vänstersidan? och även har hand om växlarn? Läste nått om att om inte huvudenheten inte får kontakt med RDSen så slår den av automatiskt? Vad kan va fel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.