|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ny på forumet och inte så påläst än, så undrar jag om det är någon som vet: Är det någon skillnad på F11 520D Touring mellan årsmodellerna 2011-12? (Letar begagnad för fullt) Vänligen Fredde | |
| nej, facelift kommer i höst | |
|
En skillnad kan vara att senare modeller EJ lyser med bakljusen på dagen (varselljus-mod)i Autoläget för ljusomkopplaren. I min 2011-modell levererad i slutet av augusti lyser alltid bakljus då något främre ljus lyser. /Näckrosen I rather go ponding |
|
| Det är lägre skatt och deklarerad förbrukning på 2012. Det är bättre Smartphoneinterface. Utökat instrument kom 2012, lcd instrument kom 2013. Det är smågrejer mellan varje årsmodell. | |
|
Ett litet tillägg till det som jhellström skriver; inget av ovanstående är standard, så det betyder alltså inte att det dyker upp i alla beg 520d. ---- BMW CS #6212 |
|
| From 2013 är blåtand samt USB standard (ej i comfortpaketet som det står i broschyren). Elektrisk baklucka är också standard fr.o.m. 2013. | |
|
Jhellstrom Farsan har utökat instrument på sin 535IAM tillverkad april 2011 Du menar kombiinstrument med utökade funktioner |
|
|
Jhellstrom Farsan har utökat instrument på sin 535IAM tillverkad april 2011 Du menar kombiinstrument med utökade funktioner |
|
|
Tack för alla tips, -13 har jag inte råd med, men en lågmilar -12:a blir lagom :-) Fredde |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.