|
|
|
|---|---|
|
Vill ha förslag på vackra ställen där man kan ha en bmw träff. Norrut efter E4:an någonstans. Från Gävle upp till Umeå. Kom igen nu..vill ha flera bidrag så vi kan titta ut vilken som blir bäst. Sååå....give me som förslag :) | |
|
Efter som jag blivit överöst med förslag...NOT så gör vi det här till en tävlinig. Dom som kommer med bäst förslag vinner en Bimmers of Sweden mössa. Ny. Å du behöver inte betala vinstkatten. |
|
|
Runt höga kusten-bron? Vid restaurangen restaurangen med samma namn kanske? __________ Mvh Grelle |
|
|
Instämmer med Grelle, höga kusten bron, nära E4, naturskönt, en av sveriges vackraste broar och som sagt så finns det restaurang, rastplats och stora ytor att parkera på. |
|
|
Jag skulle också säga Höga Kusten, finns inget som slår det på den sträckan. De har en klart bra restaurang där med grym utsikt. Brukar stanna där och luncha när jag kör mellan Sthlm och Luleå. Blir man många så är det nog läge att boka i förväg. Länk Restaurangen: Länk |
|
| Många som kommer med höga kusten bron som förslag. Å det är ingen dum ide. Men då måste man ju veta exakt hur många som kommer så man kan förvarna dom lite. | |
|
Har en vinnare i tävlingen. Var Punkstern på Garaget som kom upp först med förslaget. Han får en sprillans ny Bimmers of Sweden mössa. Flera som kom med Höga kusten bron som förslag men han var först. |
|
|
Hej. Det är 35 år sen jag var i Norrland, körde turistbuss då. Funderar på att ta en runda med E3:an i slutet på juni kunde vara trevligt & komma upp dit, Inget är väl sej likt sen sist. |
|
|
Jag glömde. M.V.H. Kjelle |
|
| Du är mer än välkommen Kjelle. :) Var ett tag sen jag var där åxå. | |
|
Hej. Tyvärr kan jag inte komma den 29:de är samma dag som Utst. i Ronneby. Det skulle varit trevligt att komma upp dit men jag kan ju inte vara på två platser samma dag. Mycket tråkigt. M.V.H. Kjelle M.V.H. Kjelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.