|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en 745i 03'' Där Styrenheten i Dvd Är Ur Funktion och Navin stereon//Radion//Klockan// PDK' Jag kan inte Bläddra med den stora Knappen som har Över 700/st funktisioner,.. Alla säkringar hela, Felet konstaterat att det är just styrenheten som det är Fel på. Har hört att man kan skicka Styrenheten som är kass till en Firma i Tyskland där dom skickar tillbaka en utbytesbar som dom programmerar till just min bil. (Bilen importerad 2005'' från Tyskland via Bmw/HBG'). Jag har frågat på Bmw-Helsingborg om man kan ta från en annan bil och koppla den Styrenheten till min bill men det går inte, Man måste programera om styrenheten som man Tömmer först till just den bilen den skall kopplas till så att det kan fungera. Undrar om någon känner till Adress till ett sådant företag så man kan få Hjälp med detta Stora Problemet jag har Eller vem Var ? Man skall vända sig till för Bmw-HBG' Vill ha Mellan ca: 16,000;- &' 45,000;- För att fixa detta Felet jag Fått på bilen. Tacksam för Svar och Råd,. MVH // Pelle'' | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.