|
|
|
|---|---|
krukan6 |
Vad tror ni om att lackera handtagen i bilens färg? Nån som gjort det? Vad kostar det ungefär? Färgen som det gäller för mig är Technoviolett Metallic. bmwtouring.hogdata.net |
|
Jag tror det blir helt ok att lacka i bilens färg, vet inget om vad det kan kosta dock. Annars är ju en variant att köpa de kromade handtagen från Z3:an. www.malte-racing.com |
|
krukan6 |
vadå? passar de 3 serie e36 då? bmwtouring.hogdata.net |
|
Ska tydligen vara samma. Länk www.malte-racing.com |
|
Skiöld |
Det kommer att bli kanon... Har själv gjort det på min Alpina B10 3,5 Den finns i galleriet. Kostnad:Beror på vilka kontakter man har, men ca:1000:- Alpina |
krukan6 |
fasiken, finner den inte. Kan du ge mig adressen? bmwtouring.hogdata.net |
|
Länk Där har vi den! /Manray/ |
|
krukan6 |
javisst ser det bättre ut med lackade handtag. Det fåre bli. bmwtouring.hogdata.net |
|
Det är faktiskt inte så svårt att göra det själv! Jag blev urförvånaf hur bra det blev när jag gjorde det själv med färgburk och lite harding på en 318 ( 92:a) som jag en gång hade... Men jag håller med MalteK. Dem kromade är grymt snygga. Jag har kollat hur mycket de kostar att sätta nya handagen (kromade) i min Z3. Det ligger på 2300 på förarsidan och 1300 på passagerar sidan hos BMW i Solna Tomas |
|
Skiöld |
Självklart kan man göra det själv, men sedan beror det på vilken finish man vill ha på bilen! Bästa resultat blir alltid en riktig lack. ""Micke"" |
|
visst. men som sagt det var en 92:a och det kändes lire som om det kvittade. Skulle nog inte våga mig på sånt själv på min nya pärla... Tomas |
|
krukan6 |
Fick priser nu iaf. 600kr om jag tog med handtagena eller 1500kr om jag kom med bilen. :) bmwtouring.hogdata.net |
|
Krukan: Såg att du bodde i Karlstad. Jag vet en firma som lackar mkt bra och billigt ute på våxnäs. Jag var inne med min bil och fick ett pris på 3000 om jag skulle lacka stötfångare fram + bak + trösklar + en halv dörr (inkl spackling) En kompis var inne med sin bil där för ett tag sen och lackade 4 st dörrar med mycket bra resultat. Om det är intressant så ligger firman inne på gården där "autosol" firman håller till med rostskyddsbehandl. Det är iaf på samma gata som autovåx. |
|
krukan6 |
skall kolla det. bmwtouring.hogdata.net |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.