|
|
|
|---|---|
Crusty |
Tja! Tänkte bara om det var någon som har några Bra/dåliga erfarenheter av denna bil??? Tips??? Ska kanske inhandla en styck sådan idag!! Vad kostar det att eftermontera servostyrning??? M.V.H ///Crústy |
|
visst är 320 modellen lite seg, men garanterat mindre seg än din förra 318 ;) hoppas de blir en bra affär! mycke bättre än att åka omkring i en "celica" :) RiSKoK! simma lugnt i värmen.. ---------------------------- King of the road |
|
Crusty |
Wizzard: Bilen BMW 320-89 13.700 mil (dokummenterat), servad, svensksåld, tacklucka, defa larm med c-lås styrning, M-skinnratt, vita blinkers, sprillansnya däck på 15" nya MIM fälgar, ögonlock, svarta njurar, IS-frontläpp, cd-stereo, vinterdäck m.m Den är Delfingrå!Och som ny unnuti!! Stora nackdelen är att det inte finns någon servo!! ///Crusty |
|
Vad får du pejte för en sån?? 20-25lax? Den verkar helfin, har du nån bild på den?? ---------------------------- King of the road |
|
micke_shift |
320 in e juh bara för bra asså... helt underbar bil tycker jag å jag kommer inte att göra mig av me den.... ja menar den har ju aldrig krånglat för mig....skit bra bil... du kommer inte att ångra dig.. \\micke BadAss Motorsport |
Crusty |
Wizzard: Han begär 27.000:- men det kanske kan diskuteras! Få se på vilket humör säljaren är på! Bilder kommer läggas upp, om affären går fint! Micke_shift: Har din 320 inte heller någon servo??? Undrarde bara liksom hur den e o köra på vintern utan servo?? |
micke_shift |
nej min har inte servo å jag tycker inte att de är nått problem utan heller men det är ju från person till person vad man tycker.... BadAss Motorsport |
Crusty |
Well, well! Nu drar jag från jobbet! Ja, jag vet kl e bara halv två! men iallafall, wish me luck! ///Crusty |
loqman |
Vem fan betlar 20-25 lax för en 320 89. Jag va och titta på en 320 89 2d coupe för 13000 kr och den var i bra skick. |
micke_shift |
ja du en del har tur dom =) själv får man sitta här å jobba till kl 9 ikväll =( BadAss Motorsport |
|
Om någon har en 320-89 med 13´mil, svensksåld i BRA skick, ring mig NU så hämtar jag min vinterbil!!!! Jag väntar.... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
Peter bmw325 cab |
låter lite dumt att köra en e30 på vintern isåfall en ix kanske. skulle alldrig själv köra med en sådan bil på vintern. och sen allt salt,det vore ju tortyr... |
Peter bmw325 cab |
tycker själv att servo försämrar körglädjen i e30 har själv plockat bort min servo |
|
Då kan ju crusty få din :) |
|
jeppe_L |
crusty: vi e spekulanter på samma bil!!! har du varit och kollat på den? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.