|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Vet att det finns ungefär 1000 000 trådar om aux installation, men vad är billigast. Ska man skaffa en Dension Gateway eller finns det någon kunnig som man kan betala som fixar det? Bmw vill tydligen ha 6000, så där passar jag.. Tack på förhand | |
| Har du förberedelse för 6-CD växlare? Isf kommer du undan lindrigt.. Jag skall låta bmw göra aux installation nästa service för ca 1800 kr. | |
| Ja det har jag. 1800 är ett bra pris. Vart nånstans ska du serva din bil? | |
| Snålvarianten är en FM-sändare från Biltema för strax över 200:- plus minne förståss ;0) | |
|
Tidigare hade jag en FM-sändare som var monterad i cigguttaget genom en iPhone dockstation och en sak kan jag lova- Den var värdelös! Brus brus och mera brus. (Kan ju bara vart en dålig FM-sändare) Efter de vart ja less på skiten.. Drog bort den, köpte en BMW aux kabel som jag fick montera in bakom stereon. Rätt drygt att plocka bort inredningen. Nu har jag iallafall förberett för AUX i min bil. MEN, jag måste få mjukvaran för aux först. (Det är ett krav att aux kabel sitter installerad korrekt för att bmw skall kunna göra programmeringen) Jag sparade en del på att göra det själv. Hursomhelst det är bmw som kommer att göra programmeringen i samband med service som jag har snart. |
|
| Jag har en enklare och billigare lösning åt dig, skicka mig ett PM! | |
| Ja me :) kodar bilen åt dig för 100 spänn :) lät aldrig BMW göra de, lärde mig själv ist. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.