|
|
|
|---|---|
| Sugen på att byta bort BMW ett tag och en S8a står högt på listan, vad säger panelen? | |
|
Grannen har en riktigt kalas ljud när han drar på Tycker den är snygg att titta på också i övrigt kan jag inte säga så mycket om dem Lycka till med letandet de är inte vanliga Ha deT |
|
|
Grannen har en riktigt kalas ljud när han drar på Tycker den är snygg att titta på också i övrigt kan jag inte säga så mycket om dem Lycka till med letandet de är inte vanliga Ha deT |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Skaffa ett par bra hörselskydd när du är van vid 7 serien, den jag testkörde hade en originalstereo för 85tkr kanske av förklariga skäl:) se blogginlägg 2007-10-10. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Bullrig i kupen ? Men den skall vara ett monster att köra har jag läst... | |
|
Jag tycker dom är riktigt fina och lämnar väl mer effekt än vad som anges har jag för mig jag såg i ett test. |
|
| Underbar bil, har kört en. Kan starkt rekommendera en med B&O-systemet, förutom ljudet är (ex) "prat-boostaren" en funktion som är oslagbar! Riktigt mkt bil för pengarna, men då man oroar sig för Lambo-motorn är såklart en rejäl milkoll ett absolut måste. | |
|
Har motorn några svagheter menar du? Jag hade isåfall tänkt köpa en som gått max 12000mil. |
|
| Inga jag känner till - men i och med att det är en fruktansvärt dyr motor, vill man ju inte ha en som gått 20k mil när det kanske står 10 på mätaren? | |
|
Haft / Har en E65a just nu och hade i somras en A8 av samma generation samtidigt och det är som natt och dag enligt mig! BMW'n känns billig i nästan alla avseenden. Tex val av material etc etc. Saknar Audi'n än idag! Så jag tror garanterat att du blir nöjd med Audi'n! Dock åker man faktiskt mjukare i BMW'n trotts avsaknaden av luftfjädring kontra A8'n som gick på luft! Faktum är att E65an till och med går mjukare än min fars W221 S500L. Även denna går på luft och E65an på vanliga fjädrar. Och S8'n lär ju knappast vara mjukare. Även om jag gillar lite hårdare chassie sättningar så kan det vara värt att tänka på! Min far hade en S6 V10 när jag fick körkortet för 4-5år sedan och det var en riktigt rolig bil så jag antar att S8'n är grym den med! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.