|
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla om någon i landet kör med Promotechs MyTech optimering i sin bil? Kollar på att optimera min 530d -09, och dom är överlägset billigast till den effekt de påstås ger. Och Man gör ju på samma vis som hos dom andra med OBD optimering. Skickar sin originaldata och får tillbaks en optimeringsfil. Någon med synpunkter? | |
| Går i samma tankar, dock ingen erfarenhet. Funderar även på PPC3, som verkar vara en smidig lösning. För mig är det viktigt att på ett säkert och enkelt sätt kunna återställa till originalmjukvaran. | |
|
En vän hade detta på sin E46 330d, i första skede tyckte han inte det gav vad han förväntade sig... Jag vet ju dock inte vad han förvänta sig, tidigare erfarenheter av trim osv... Han återställde bilen inför besiktning och medgav då att det trots allt var stor skillnad mot original. Den stora fördelen som han ser det är att han har kvar enheten o kan köpa ny programvara för 2k. Han var nöjd totalt sett. Är med lite intresserad av nivån på detta och om det är "riktigt" trim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.