|
|
|
|---|---|
|
Länk M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
|
Härligt Stämmer ju precis på Hasso =) fått hjälp av han flera gånger =) |
|
| Exakt, Hasso é en go gubbe! Många bra tips från honom. | |
|
Länk ///Micke |
|
| Hasso är en kanonkille! | |
| Charmig film, nostalgitripp att höra när reporterns dator kopplar upp mot internet. Och att sidan ser exakt likadan ut som nu, nästan 10 år senare :) Tummen upp till Hasso och gänget. | |
| Håller med, kul att det finns eldsjälar som har mycket kunskap och inte drar sig för att hjälpa folk med sina problem oavsett storlek. | |
|
Håller med. Hasso ligger i topp vad gäller både antal inlägg och substansen i dem. Väl underbyggt och mycket fina instruktioner och bildunderlag. Och en go karaktär, en man med sina principer ;) Och det faktum som någon påstår att layouten är den samma som för 10 år sedan, understryker väl vad som gjort denna sida till en av de större kunskapsbankerna på nätet. Andra forum får animerade smileys, medan vi får Hasso och övriga kunniga själar. Och då är ju valet lätt tycker jag. |
|
|
Håller med Anders, ett exempel är ett klockforum vid namn Time to talk som bytte från en liknande plattform som denna till en modern för inte så länge sedan. Efter bytet känns det inte lika bra längre och många har droppat av, jag gillar denna version eftersom den prioriterar på texten och inte massa smileys och blinkade signs. |
|
|
Och vår duktiga Folke var det visst som gav svaret om tankmätaren om ni såg detta. F P var signaturen. Det är en hejjare det med. Mvh Jonas B |
|
|
Stämmer in i lovkören över Hasso. Har hjälpt mig med många tips under åren. Automat är bekvämt och helst med V8 muller |
|
| Gillar att läsa han blogg, den är alltid intressant :) | |
|
Kul att se dig "live", Hasso! Tack för ALL hjälp och trevlig korrespondens under åren och i framtiden. Alla andra som ställer upp med sitt unika kunnande i försök att hjälpa ska inte heller glömmas. En fråga är alltid värd att besvaras. Toson |
|
|
Hasso är kung! :) Men vad har hänt med Johan? Har han bytt märke? Länge sen jag såg ett inlägg från honom! Alpina B8 Länk |
|
| Det fina är att inget har ändrats på forumet :) | |
|
Precis Lus! Inget jävla bling bling och konstiga smileys överallt :) BMW M-POWER |
|
| Abbe: Länk | |
|
Anders, där hänger inte jag med?! :) Alpina B8 Länk |
|
| Ooops Abbe, det är jag som inte hänger med! Skulle visa att Hasso var inne på forumet idag, men vid en närmre koll var det ju Johan du undrade över... :P | |
|
Finns massor med bra och hjälpsamma människor här, men Hasso sticker verkligen ut :O) Tack för att du finns här! |
|
|
Anders, hahaha, tänkte fasiken jag ser inga inlägg från Johan, är jag blind eller?! :) Hasso hade jag kontakt med själv senast idag! :) Alpina B8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.