AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.534

ny stereo m3 e46 med stora navi

ul
84
ultimateM
bmw m3 2002
hej jag har bestallt en ny stereo som ar modell anpassad dynavin clone for 4000kr till min m3 e46 -02 som ar utrustad med stora navin original.

nu ar min fraga behover jag ha dvd lasaren,gps mottgaren,gps antenen ocg original bil telefonen som sitter i bilen for att den nya stereon ska fungera?

mvh kalle
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Nej inget av det du nämner behövs längre bara en 5 kabel från radiomottageren alltså ska du ha radiomot kvar resten följer med nya systemet
ul
84
ultimateM
bmw m3 2002
Skönt att höra ska få med den långa kabeln med stereon. stereon har jag köpt från importservice:)
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Importservice :( goofla på han har du att läsa hela kvällen.. ..Hoppas att du inte har betalat innan leverans!
ul
84
ultimateM
bmw m3 2002
Jag har betalt till han innan leverans, blåser han mog så åker jag till hans bostad. Vadå är det nån som har betalt och inte fått sina varor levererade?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Bla..vi var ju ett gäng som skulle handla hos han när dynavin kom se den dtora dynavin för e46 tråden.Efter lite googlande skippade vi det..skriver från mobilen nu har inga länkar men googla ska du nog hitta lite grejer
Mvh
ul
84
ultimateM
bmw m3 2002
Jag kommer att åka till honom ifall han blåser mig eller nåt, då ska jag kräva bränsle ersättning och pengarna som jag har betalt. Han kan inte hålla på så med alla personer. Rätt som det är så gör han så mot folk som inte vill bli blåsta som kommer att stå utanför hans dörr.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.