|
|
|
|---|---|
|
Hej! Detta är säkert en noob fråga men jag måste få veta. Jag kör en E92 från 2008 lci och har Idrive proffesional med det gamla interfacet ser ut som detta : Länk Jag hade velat ha det nya interfacet som finns i de nyare, från 2009års modell , är det möjligt, om ja, vad kostar en sådan uppdatering? Bästa hälsningar elvis Elvis Arslanovic | |
|
Hej! Att göra detta innebär att du byter ut Idrive/nav enheten du har idag (CCC) mot den nya hårddiskbaserade (CIC) Det är inte bara kosmetisk uppgradering, användandet och snabbheten är som dag och natt! Fördelen är att du även kan installera Combox som ger möjligheter som Bluetoothstreaming av musik, album art, ipod/phoneintegration, internet bmw office och bmw apps. Det är inte direkt billigt, räkna med ca 20000kr med begagnade delar, men ta med i beräkningen att du kan sälja de delar du byter ut. Jag har gjort detta och kan varmt rekommendera det! / Rickard |
|
|
Hej, jag har en 130i från 2006 där navven fälls upp. Den är CCC och jag undrar om man kan uppgradera den till CIC? Har inte hittat något svar på nätet än tyvärr. MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.