|
|
|
|---|---|
|
Länk Som rubriken ovan, ngn som har info om bilen? All tacksam för hjälp. | |
|
Skylthållaren är inte rolig att se "Michell & Company" Länk Länk Stephan |
|
|
Var min bil för billig för dig Amet? ;-) ------- //Lövet |
|
| Verkar lite högt prisad?! Länk | |
|
Håller med. Visst ska 08 med nya motorn vara dyrare men 45000 extra känns lite mkt. ------- //Lövet |
|
|
Det här med o köpa bil är inte lätt, mkt feeling i det hela. Andreas din bil är fin inget snack om det, skullle lika väl kunna köpa den men man velar. Det priset som står på annonsen blir det inte tal om, utan om det blir affär så blir det många tusenlappar färre. Väntar svar från dem nu, så vi får se hur det hela slutar. Tycker även den svarta bilen från andra länken var snygg. |
|
|
Det blev tyvärr ingen affär. Det får väl bli en annan lycklig som får sälja sin bil, kanske Andreas!!?? |
|
|
Du vet vart jag finns ;) ------- //Lövet |
|
| Aha, missade att det var en annan motor, trodde den kom med LCI. Men den var lite fel i pris ändå, tycker jag utan att ens ha sett den live :) | |
|
Nu är jag på väg o ska titta på svarta bilen som Robert länkar till. Ska bli spännande o se om det blir affär, Annars så har jag en reservplan. Ska bli intressant. På tåget mellan Nässjö-Malmö |
|
| Lycka till! | |
| Tack | |
| Grymt skön känsla att kasta sig iväg på en osedd bil sådär. Hoppas den håller måttet, otroligt härlig vagn. | |
|
Nu är min såld Amet. Såldes för samma belopp du fick den för. ------- //Lövet |
|
|
Grattis Andreas, för min egen del blev det o följa reservplanen. Är för trött o skriva av mig nu, återkommer imon Istället. Sitter i Mc Donalds o firar nu ;)) |
|
| Det blev denna istället Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.