|
|
|
|---|---|
|
Hej. Skall upp till fjällen på fredag, och såg idag att skruven som man skruvar fast takräcket med börjar bli ganska nötta. Prövade att ringa BMW för att se om dom hade sådana på lager, det hade dom inte. Ni vet inte någon annan butik som kan tänkas ha dom? Alt, om ni har några andra butiker som säljer insexskruv som matchar? Räcket är gjort för 1 och 3 serien (e87/e9x) | |
| En BMW åf brukar väl kunna ta hem delar på en dag. Så om du beställer idag borde du få dem imorgon eftermiddag. | |
|
Nyfiken, har man inte stöldsäker anordning med specialnyckel som jag har på räcket till min E83? Dvs. om man inte har originalnyckeln så kan man inte få loss räcket från railsen. Länk |
|
|
Ingen aning... gissar på att det är samma nyckel till alla? BMW verkade fö inte kunna få hem bultarna, dom går tydligen inte att köpa löst... Får bli att besöka järnia eller något imorgon :/ |
|
|
Du kan ju kolla här om det ser ut att finnas något löst. De borde ha koll dock men alla hittar inte i deras eget system. Grejer för taklastsystem på min bil finns på Universal-Tillbehör och Taklastsystem. Länk Exempel till min bil: Länk |
|
|
Har du kvar kartongen som instruktionsboken och verktyget låg i? Där fanns en extra från början. Automat är bekvämt och helst med V8 muller |
|
| Om det är vanlig insex så är det väl bara att mäta med skjutmått och fixa en lämlig insexa om du inte har hemma? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.