|
|
|
|---|---|
|
Jaha Körde min bil ca 5 km helt utan problem! Sedan bara stendog bilen rakt av! Fick den inte att tända till sedan igen. Hittade ingen trasig säkring. Finns bränsle i bilen. Är detta något som är känt "fel"?? Eller kan det helt enkelt bara vara vad som helst. Fick ju givetvis ringa bmw originalförsäkningar och anmäla så dom kontakta bärgaren. Vilket dom sa på kundtjänst att det ingick att den som kom ut skulle kolla på bilen och åtgärda lättare fel, När jag fråga han som kom så visste han absolut inget om det. han körde den bara till verkstaden. Dom sa även att bärgaren skulle ordna med hem transport men det fick jag göra sj med. Och det var ju något som skulle ingå i min försäkring. Kul början på 2013! Mvh | |
|
Låter rent spontant som om bränslepumpen kan vara orsaken, du har inte fått något svar från verkstaden? //Bjersér |
|
|
Hej Nej inte fått någon info ännu! Dom har nog inte kollat på den idag tyvärr. JA skulle gissa på att det är något med bränslet i alla fall. Mvh |
|
|
Fick äntligen svar på vad som var fel. Bensinpumpen la av. Så bara till att byta och se glad ut och betala. |
|
|
Kul att det löste sig för dig! //Bjersér |
|
|
Hej Ja tack. Hoppas det nu "bara" är det ;-) Dom skulle fixa det under dagen idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.