|
|
|
|---|---|
| Undrar om dörrsidor från en touring passar en sedan eller hur ligger det till ? har sökt o försökt läst mej till svar men hittar inget som bekräfta detta ingen som vet ? | |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Tittar man i RealOEM (ETK online) så tyder allt på att det är olika dörrsidor. Här har jag slagit in en 525iT 01/94 och tittar på bakdörrarna Länk Och alla nummer jag kör kors-referens på dyker bara upp på Touring Länk Länk Tar vi däremot framdörrarna så verkar det dock vara samma dörrsidor. Här samma 525iT 01/94 fast framdörrarna. Länk Och slår jag in några exempel dyker både Sedan och Touring upp. Länk Länk Svaret är alltså (om Sedan och Toruing har samma dörrsidor) YES - för framdörrarna NO - för bakdörrarna |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Jag vet att E34 fick en uppdatering av dörrarna, tror det var vid 09/1991, men vad jag kan se så påverkade det inte dörrsidorna. Dvs samma dörrsidor genom hela E34 produktion (enda som ändrades var färger, material och design såklart). |
| Kanon bmw-slangen tackar för ditt utförliga svar blir inte några bakdörrar från en touring då :D | |
|
bakdörrarna e mundre på touring! har prövat |
|
|
bakdörrarna e mindre på touring! har prövat |
|
|
bakdörrarna e mindre på touring! har prövat |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.