AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
684

Gott Nytt År och god fortsättning

Et
421
Ethel
Volvo V70-D5 -07
Önskar alla AP kollegor ett riktigt Gott Nytt År!! och ett ännu bättre år 2013!

Tackar för ett strålande forum, med mycket hjälp/tips!

Tror att det gör mycket att alla är så hjälpsamma!

Lycka till!
Mr
218
Mr. P
Mercedes-Benz E 220 T Cdi AMG-pkt, S213 årsm.2017
Stämmer in i den övriga skaran, hoppas att 2013 blir ett kanon-år, och sist men inte minst, ett forum med vänliga trådar och massor av hjälpsamma medlemmar, och mindre tjabb o gnabb om skitsaker, som tyvärr har blivit vanligare här, HAPPY NEW YEAR!!!

Egentligen borde ALLA köra BMW!
Visa användare
439
525i
540i -18 G31 MHD steg1

Gott nytt år på er ALLA bmw tokar som hänger här!! Finns en till sak jag älskar, en gammal 59a, helt underbart att brumma runt i ca 4 mil idag :) Ha det bra så hörs vi nästa år!

_-*-_*_-*-_*_-*-_
Lennart
Wa
596
Waterlily
BMW 530dx Touring -11
Även jag instämmer med alla föregående postare. Tack ska ni alla ha för era välformulerade och informationsrikliga inlägg.

På det hela taget tycker jag stämningen är mycket god här å forumet och håller en hög klass vad beträffar hyfs och uppförande. Visst händer det då och då att det hettar till och inlägg blir sågade vid anklarna på grund av rena felaktigheter. Men det hör till tycker jag. Bättre att någon ryter till än att rena felaktigheter kommer i omlopp.

För närvarande är min bil ganska ny och ännu har inga större problem dykt upp (fortfarande garanti i ca 6 månader). Men i framtiden förväntar jag mig att jag behöver all er kunskap för att komma till rätta med strulen.

Och då kommer jag säkert hukande och med mössan i hand för att be er alla om edra insiktsfulla kunskaper.

God fortsättning på 2013 önskar jag er alla.

/Näckrosen

I rather go ponding
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.