|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mailade över en bild på stolsvärmen. Det schemat finns i denna samling skulle jag tro, Länk Kolla in sidorna 223-246. Kan skilja ibland på kabelfärgerna i dessa schema jämfört med verkligheten men det ger en vägledning. Bli inte förskräckt över alla kableringar, de flesta kablar går internt i stolen mellan reglage, motorer och minnesmodulerna. |
|
|
dd Är guld värt för mej om du kollar anslutningarna under stolen så man vet hur det ser ut :D go natt |
|
|
Kane Tackar för det :D om det är som du skriver Inkommande el för värmen är GN/SW/GE (som är grön/svart/gul) för strömmatning samt GR/SW (grå/svart) för belysningen av knapparna. Jorden bör som vanligt vara brun. Så är det ju klarlagt att dom ljusa/vita anslutningarna som jag har under stolen går till sätesvärmen och knapparna men om du kollar på bilden så ser du den svarta också vad gör den ? kan det inte vara den man ansluter till själva stolen ? go natt |
|
| Hallo grabbs nu är det så här att jag har antagligen fått tag i M5 stolar med minne och då undrar jag om det skiljer sej något ang inkopplingen än om det hade vart stolar utan minne ? måste man ha den där kabeln som man läst om? jag skiter i själva stolsminnet vill bara kunna manövrera själva stolen ! | |
| Ingen (?) | |
| Ingen skillnad på strömmatningen. Du kommer att kunna använda minnet i förarstolen då minnesmodulen sitter i stolen. | |
| Okey kanon det var det jag ville veta! Tusen tack kane :) | |
| hmmm, med det schemat borde ju jag med klara av det! men hur tusan justerar man främre stödet under låret? | |
| hmm jag har då inte en susning men Kane kanske? | |
|
Vippknappen som sitter på ovansidan av stolssidan. Bakom minnesknapparna på förarstolen. Hittade denna Länk när jag sökte efter bilder på knapparna. Där finns ovan nämnda knapp synlig på en av bilderna samt längre ner en bild på kablarna. Kanske kan vara bra att ha vid inkoppling. |
|
| förmodar att lårjusteringen går att göra på bägge sidor? dum fråga kanske. | |
| shit vad snyggt det e med sportskinn egentligen!! höjer ju utseendet enormt mycket, orginal stolar e ju bara sååååå kassa o sitta i o fula, gäller både e28 o e34! | |
| Japp finns på båda stolarna. | |
| dd: Håller med dej fullständigt! sportstolarna gör mycket i utseende dom är riktigt snygga! | |
|
Jag sålde en elstyrd sport skin inredning till en polare. Dock när vi kollar under stolarna på hans 525:a så finns de inga kablar alls? Hur ska vi lösa de? Vilka kablar ska ha ström för o kunna köra stolarna? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.