|
|
|
|---|---|
|
Hej Bytte bärarmarna på höger och vänster sida på min bil igår det jag nu har märkt är att min ratt är sne varför är det så kan jag återgärda detta på något sätt? Jag skickar med en länk nr 11 på bilden: Länk Tacksam för svar | |
| När jag fick ena främre bärarmen bytt fick jag göra en hjulinställning för att få ratten rak igen. Kan raktfram-läget ha rubbats på något sätt vid bytet, kanske... | |
|
Ingen aning det kan vara så, har inte kommit åt något vad jag vet iaf Tack för svar |
|
| kan ju vara så att det skiljer lite på längden om du har annat märke på dom nya armarna? nån mm kan ju märkas på ratten, man bör alltid ställa framvagnen om man bytt nåt om det skall bli helt rätt. | |
|
Så har det alltid blivit för mig när jag bytt länkarmar på E39. En hjulinställning är ett måste. _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Ok tack för svar allihop, vad ligger en hjulinställning på då? |
|
| runt en 800 till 1000kr kanske. | |
|
Mindre. 800-1100 stämmer bra för 4-hjulsinställning. Ringde 6 verkstäder i Östersund för några veckor sedan och kollade. Det blev en Mekonomen-verkstad som tog 850:- ___ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.