|
|
|
|---|---|
|
Hej jag e på jakt efter en hyfsad e36 325 coupe. Tänka höra vad som är rimligt att betala för en 325 med m-paket runt 93-96. Alla dagens har ju rullat minst 20-23 och mindre i vissa fall. Det lustiga är att min bror sålde sin 325i coupe m-sport -91 2002 för 27.000kr och denna va i toppskick . Kollar man idag 10år senare så kostar en hyfsad minst 30k . känns som det är lite fantasipris... mvh.Daniel | |
| Okej den så helt klart fin ut ! . En bil som inte varit stylad eller trimmad och har en bra historik är alltid mer värd . Känns som värdet har öka på dessa då många har rostat bort och den fortfarande är populär. | |
| Ingen aning varför mitt inlägg blev borttaget, antar att man inte får länka egna bilar =) | |
|
Äldre BMW är lite av en "poppis" ungdomsbil. En frisk E36 stannar beroende på version på mellan ca 15-30 tkr. (Man bör dock kolla försäkringspremien innan man slår till) E36 stiger inte i värde som vissa versioner av E30 gör. M3 E30 i gott sick stiger i värde idag. Vissa versioner av e30 325 med orgianl "M" delar på siger även de. När det gäller e36 ska du generllt kolla en sak - rost (dåliga rostlagningar). Allt annat kan du fixa - i värsta fall byta ut en hel motor - men det blir snabbt dyrt att laga rost ordentligt. E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.