|
|
|
|---|---|
| Nån som demonterat hatthyllan m5 e39 ?har lossat allt man kan lossa men den sitter som berget nån som vet å kan förklara vore snällt?mvh | |
fredde 7 |
Hej! Var länge sedan jag tog väck min, men det jag kommer ihåg var att man fick ta väck baksätet, samt säkerhetsbältena(rullarna) dra ut bältet max och spära dem med tape eller liknande. Har du elgardin så ska den väck med. Jag har inte stora ljudet i min, men eventuellt om du har det så sitter det två basar som kanske är fixerade i hyllan. /Fredrik |
| ok jo baksättet är bort å alla plastdetaljer med .tagit bort allt man kan känns de som.basarna är ju skruvade i plåten under hatthyllan går ju inte lossa förens man tagit bort själva hatthyllan eller?.elgardinen vet ja inte hur man får bort .de ända är ju tre muttrar på undersidan å dom har ja lossat men den sitter hårt känns som den är skruvad nånstans men finns ju inget ovanifrån .blir tokig snart:S | |
|
Borde inte vara så svårt, Länk För e38 funklar det så här som lite sidoinfo, Länk |
|
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Elgardinen kommer ut tillsammans med hatthyllan. Någon måste trycka upp de tre gängorna uppåt samtidigt som någon innifrån skakar loss hyllan framåt. Det gäller att få upp gängorna över plåten och sedan rycka o dra. |
|
Du ska plocka av C stolps klädsel med, Om ja inte minns fel så satt antigen clips eller skrivar under till från bagaget, |
|
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
C-stolpsklädseln ska självklart av. Sitter med skruv under lampan men även clips. Hatthyllan endast med de tre muttrarna (endast hatthylla med elgardin). |
| Ska fortsätta imån å se om ja får loss den =) den verkar sitta lite ..tack på förhand folket .mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.