|
|
|
|---|---|
|
Lekte omkring med en 530i för ett par år sen med allt man ens kan föreställa sig. En sån bestämde jag mig för att jag skulle ha. Naturligtvis vill jag ha den med M-Aeorydanamikpaketet, men kan nöja mig med mindre. Gick precis miste om en sån pga avstånd, så då måste jag fråga: Finns det ens såna, nästan fullutrustade, men med ännu mer? En sån ska jag ha. Antar att det blir import, men så länge skicket är ok rör det mig nada. Men jag har hittills sett 2 st på snart 3 år på blocket. (Vissa galna priser, vissa inte...) | |
| Hm..."nästa fullutrustade, men med ännu mer". Såna finns inte. Antingen så är den "fullutrustad" eller mer troligt INTE fullutrustad utan snarare mycket bra utrustad. Det finns förmodligen INGEN fullutrustad BMW. Kan ta en av mina bilar som exempel, den har så gott som "allt" som gick att välja till, saknar i princip bara Hardtop, men det är inget måste. Men det den verkligen faller på är stereon, den har "bara" Business, inte Professional. Så den är mycket bra utrustad, "Fullutrustad" hade den förmodligen varit om den haft Professional stereon OCH Hardtop. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.