|
|
|
|---|---|
|
Fick felmeddelandet "Dipped headlight, Right side, inoperative". Helljus funkar fortfarande på den sidan. Är det nån som vet hur svårt det är att byta en sån lampa (eller om det är nåt annat som kan orsaka att lampan inte lyser)? | |
|
Vilken ballast sitter det i E65? Är det svårare att byta lampor om man har Adaptive Headlights? |
|
|
Du fåe Demontera Ur Hela Luftfilterlådan för att komma till Lampan för byte En del Montering och Demontering Ca,20-25/Min Jobb'. |
|
| Då är det inga problem! Det får man ju göra när man byter angeleyes också. Tänkte om just Xenon var svårare på nåt sätt... | |
|
Nu har jag iogs inte adaptiva (vad jag vet) men för att komma åt ballasten vill jag påstå att man måste bort med fronten för att ballasten sitter under själva lamphuset. Och att byta lampan till A-E utan att lossa lamphuset i vart fall har då jag inte lyckats med. Det är trångt satan där även sen man lossat luftfilterlådan. Är det bara xenonlampan är det däremot enkelt. Väl man monterat på bort lådan då :-) Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.