|
|
|
|---|---|
|
Hej, Tänkte höra med er vad ni tycker om denna? Har ägt en liknande och är sugen nu framåt våren glida runt med en coupe. Den har haft få ägare samt så är priset bland dom billigare på blocket. På bild ser den vara i gott skick. Länk | |
|
Annonsen ger ett bra intryck och jag håller med om att den ser helt ok ut. Priset är nästan lite väl lågt, men det är en annons jag kunde svarat och åkt på om den inte är för långt bort. Försök få bilen besiktigad innan köp för sakens skull, perioden börjar den första Januari så tänker du inte slå till under mellandagarna kan det hinnas med. Lycka till! //Bjersér |
|
| OM den är som det verkar i annonsen så är det väl inget att fundera på egentligen. Bara att kolla på den och slå till om allt stämmer. | |
|
Priset är lockande. Jag ska ta och ringa och höra om skicket samt hur han har tänkt sig med besiktning. Jag kommer inte ha tid under mellandagarna då jag jobbar samt inte denna helg. Få se om den blir kvar till helgen efter. Man kanske ska slå till nu medans marknaden är kall när de gäller coupé. Om någon månad eller två då är svårare att hitta en coupé i den prisklassen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.