|
|
|
|---|---|
|
Funderar på en cab till nästa årstid. Ska ha den som helgåk. Det blir väl vår/sommar igen får man hoppas:) Länk Killen begär 25.- säger att cab är fräsch och att rosten lyser med sin frånvaro(jaja det säger dom alltid) Någon som känner till bilen TXE 388? | |
|
Nu var visst annonsen borta, hade nog gått 2 månader. Det var iallafall en 320 cab -94 på 16000mil som verkade rätt ok. |
|
|
Hej! Det finns flera typer av BMW cabbar att välja mellan. En modernare cab, e46 är mer bekväm att använda än en e30. Behöver du 4 sittplatser eller två? Utbudet är rätt bra och förra sommaren gjorde inte direkt cabbar mer eftertraktade. Lägg gärna någon krona extra och köp ett välvårdat ex. Lycka till. E |
|
|
Det där med antal sittplatser speler ingen större roll. Är väl e36, Alfa spider/gtv och Miata som ligger på söklistan.(ja något sådant kan jag tänka mig) och inte kosta skjortan för jag vet precis hur det blir med brukandet, att den blir ståendes mest men kul att ha. Det sura är ju att man ALLTID bor i fel del av Sverige när man letar bil;) |
|
|
Ska just i denna stund åka och hämta ovan nämnda 320 cab. Lade ett bud för ett tag sedan som accepterades igår så nu hoppas man på en tidig vår och lång sommar :-) |
|
|
köpte du e30 ? |
|
| Finns det cab med fem platser ? | |
|
E36 modell är det på den jag köpte. |
|
|
m_johan84. Länk Ja ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.