|
|
|
|---|---|
| undrar var man kan få sina fälgar bmw m6 18 tums lackerade billigt o bra runt malmö regionen vet nån vad det kan kosta o lacka dom vita | |
|
Tjenare! Gör det själv istället!! Länk Blir grymt! och super lätt att ta bort om du vill bytta eller ha original igen! |
|
| Länk | |
| Länk | |
|
För att svara på din fråga så hade jag lämnat dom till SRM i Malmö, Mer info finns på Länk // Mvh Andreas |
|
|
Hej. SRM, Aw-Tech i Malmö. Mkt seriösa. Med vänliga hälsningar Patrik Malmros Owner: Carseal.se patrik@carseal.se |
|
| Jag kan också intyga att SRM i Malmö är mycket seriösa och bra att ha och göra med. Fick tillbaka mina fälgar därifrån och de är verkligen som nya. | |
|
Pulverlacka gör dom det?finns annars ett ställe i Svedala Men kommer inte på vad dom heter.annars lacka vanligt Finns det många som kan göra inklusive jag själv. Tänkte pulverlacka dom krit rally vita |
|
|
Båda ovannämnda från min sida kan reparera/pulverlackera, men tror bestämt bara SRM kan rikta. Med vänliga hälsningar Patrik Malmros Owner: Carseal.se patrik@carseal.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.