|
|
|
|---|---|
|
finns säkert tusen trådar som denna, men jag vill ha en egen där jag får svar på mina egna frågor och aktuella priser osv. Jag går i köpes tankar på en M3E46 som sagt. Finns en som jag inte kan slita ögonen ifrån. Länk Känns som det är rätt stuk på denna. Med manunell låda, taklucka, svart, fint sänkt, rätt tonad osv med andra ord ganska exakt den M3an jag tänkt mig. Självklart har man massa frågor och funderingar. Vill ha synpunkter från er som äger eller har haft M3, bra och dåliga erfarenheter. Kanske tom om någon vet någon historik om just denna bil? Det vore guld. andra tips och tankar är välkommna. Vad ska man kolla på med en M3 med dessa miltal? Vad kan man förvänta sig gå ner till för pris? Tack för alla svar. | |
|
Dom har väl försökt sålt den ett tag så säkert runt 135-140k får du ner den till Ganska många mil ju och import och vinter så pruta bra!!! Snyggt stylad så du behöver ju inte lägga nå pengar på sånt, är väl csl lucka som hade suttit kanon på denna om du ska handla nå då Tycker den har rätt stuk och ser kanon ut, men kolla så klart servicebok och när den ska servas nästa gång och vilken service det är då? Men hoppas nån skriver som vet mer om denna M3 Lycka till |
|
| Tack för ett bra svar :) det uppskattas. | |
|
Det jag inte gillar är att de i rubriken lockar med 20" bla bla...sedan när man läser igenom annonsen så ser vi att de skall ha extra pengar för just 20" Och det lär vara 20" som sitter på bilderna. Känns så storleksmässigt. Hur bra skick är 19"arna med tanke på att bilen gått långt? Stora navin är det inte. Sedan känns tajt att köra i jämförelse mot många andra...alltså det där måste du avgöra själv. Ta inte en säljares ord på detta. Mitt bästa tips är att åk och kika på lite M3or. Ta och åk å kika på en dyrare M3a som skall vara i toppskick. Sedan jämför där ifrån. Kanske luddigt, men åk inte och köp den första bästa M3an som lockar dig med styling. Se hur det är med Inspektion II, skall den göras så är det iaf 10-14 000 direkt du får lägga på bilen. |
|
|
Tycker att den e på tok för dyr med tanke på milen och tid på året... I mina ögon så är även takluckan ett STORT minus. Sen är det här bara en personlig reflektion, i mina ögon så är bilen helt klart riktigt snygg... men den e snygg på det sättet en kille i 20års åldern tycker är snyggt... har alla killar i 20års åldern råd att underhålla en m3 ordentligt? Och hur kör dom? Att hitta en m3a som inte är hårt körd det är omöjligt, och det gör heller inget. Frågan e bara på vilket sätt är den hårt körd? Och sen ett sista tips, antagligen det viktigaste. Se till att kolla upp infästningen till bakvagnen, finns inget många m3or där ute med 10k+ mil som det inte är sprucket på... |
|
|
Länk Det är väl samma bil, eller hur? På mobile.de står det att den finns i Polen. Lite konstigt. |
|
|
Ta ut en carfax på bilen, fråga säljaren efter regnumret. Kommer bilen från Polen, så tycker jag att den är på tok för dyr. Sen när man läser den svenska annonsen så skriver säljaren om allt och inget , vilket tyder på en skicklig säljare :-). Men han nämner inget om servicebok. Lycia till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.