|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Ingen info men det finns ett par saker i annonsen som gör att åtminstone jag blir lite avskräckt 1 inget reg nr 2 inget tele nr 3 säljaren heter mpower 4 importerad 2010 |
|
|
Står 333Hk oxå, USA import? |
|
|
Känner igen den från en gammal tråd och där sas det att den varit krockad. Men kolla en carfax på den så får du infon |
|
| har mailat utan ngt svar, misstänker också att den kan varit krockad.. | |
|
Den M3:an är ökänd ute i Jakan! Att den är hårt körd är en underdrift.. Har väl rökts ett par paket malboro i den då det är inte direkt Sune Svensson som har kört runt. Sen om den är välskött har jag ingen aning om, men man ska nog M-testa den innan köp. |
|
|
Länk Kolla bilden med vinkelslipen då står det nummer på rutan fram känns suspekt |
|
| USA import de skriver id nr samt ankomsthamn oftast på vindrutan | |
|
Denna bil är inget för pedanten direkt, Jag va och kollade på den förra sommaren och var inne på att köpa den men tackade nej när jag såg att det var en USA import, mätarhuset är mph och inte kmh. Sen var fronten sprucken och lacken va riktigt dålig, nästan så att man kan tro att det var garage lack, det var sprickor lite här och där i lacken, kolfibertaket är dåligt gjort, svårt att förklara men bilen såg bara allmänt ihop plockad ut. Bilen ser brutal ut när man står 10-20 meter ifrån den, låter grymt också! Men närmar man sig så var det inget att hänga på julgranen direkt.. Nu vet jag inte om den har vart krockad innan så det får ni dra en carfax på :) Mvh |
|
|
Bara bilden med vinkelslipen skrämmer i alla fall mig Hoppas de va noga med rostskydd innan de bytte tak annars kan det nog snart börja bubbla i skarvarna Sen vill jag inte veta vad som händer om man skulle volta |
|
| Vinkelslipsbilden är ju underbar... Kolla innerskärmen, ser i mina ögon ut som om den varit riktad. | |
|
Någon "lycklig" köpare? Annonsen är borta! Mvh Martin |
|
| hehe nä, mest nyfiken bara. Men är lite sugen på en fin m3a e46 att ha som entusiastbil :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.