|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder så har nu min elmanövrerade solgardin till bakrutan börjat trassla helt utan vidare. Kom av misstag åt knappen så att den fälldes upp med resultatet av att den sedan fastnade i uppfällt läge. När jag trycker på knappen för att försöka fälla ned den så åker den ned ynka 2-3cm för att sedan stanna där. Trycker jag då på knappen igen så åker den upp dom där 2-3cm och stannar i helt utfällt läge. Min sambo har suttit i fram och tryck på knappen medans jag suttit i bak för att försiktigt med hjälp av handkraft försöka hjälpa till och mata ned gardinen men det tyckts inte hjälpa. Känns bara som att man kommer riva sönder nåt. Vad göra? (bilen är mörktonad runt om så det är väl ingen jätte katastrof direkt men ändå störande) Mvh | |
|
Är det verkligen ingen av alla dessa BMW genier som jag vet hänger här som har någon idé om vad man kan göra eller hur man åtminstone kan fälla ihop solgardinen utan att bryta sönder allt? Det gör inte så mycket att den inte fungerar bara den inte är uppfälld och täcker hela bakrutan. Sambon börjar vara otålig när hon skall backa = ) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.