|
|
|
|---|---|
|
Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag egentligen tycker om sadelbrunt? Det jar ivarjefall börjat växa för mig. Är det Hermes/exklusiva associasioner eller ärndet Goman korvskinn? Särskilt tveksam är jag till det bruna under accentlisten på f30. Vad tycker ni andra och varför? | |
|
Grymt snyggt! Trevligt med ljusare läder än det vanliga svarta (som iofs är riktigt snyggt det också) men som inte är så smutskänsligt som ännu ljusare läder är. /Masten |
|
| Snyggt och ovanligt. | |
|
Sadelbrunt läder tycker jag är väldigt stiligt om man har en röd eller vit bil! ---- BMW CS #6212 |
|
| Snyggt! | |
|
Snyggt! Har liknande färg i min E38 och tycker det är hur snyggt som helst! :) Alpina B8 Länk |
|
|
Stockholm-1, Jag tycker det kan vara väldigt snyggt men förstår samtidigt din tveksamhet. För mig skulle det vara avgörande vilken färg på lacken man väljer. Att det sadelbruna "följer med" även under accentlisten på F3X till skillnad mot E9X tycker jag bara är positivt. |
|
|
Snyggt och smakfullt. Valde mörkbrunt i min vita Passat och det känns lika trevligt varje gång man sätter sig i den. Mörkt men ändå inte tråk-svart. Diskret. Med vänlig hälsning, Thomas |
|
| Nja, inte mitt förstaval. Påminner om dom hetaste interiörfärgerna på 70- och 80-talet. | |
| Snyggt men vet inte om jag skulle välja det själv. | |
|
Snyggt tycker jag, på en vit eller svart bil, och i kombination med svarta interiörlister. Jag hade detta på mina förra E90 Länk BMW CS #5139 |
|
|
Supersnygg klädsel däremot vill jag att instrumentbräda och övrig inreding ska vara svart. ------- //Lövet |
|
| JAag hade det i min vita E90, skitsnyggt så länge man håller efter det! | |
|
Det ser mycket bättre ut i e90 om interörlisten är svart. Alu i kombination med sadelbrunt gillar jag inte. För närvarande trivs jag rätt bra med beige skinn i kombination med valnötsrot, även om jag bara är 36 och ser ut som 28 ;) |
|
| Har kört omkring med sadelbruna sitsar nu ett år i min 320xd. Njuter varje kilometer. | |
| Inget vidare. Speciellt inte på F30 då även nedre delen av instrumentpanelen är brun. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.