|
|
|
|---|---|
|
Mer läcker modell får man leta efter. Varför påminns jag om Audi A5/S5 när man ser denna? Länk | |
|
Vi gör alla våra liknelser - kan inte riktigt se var Audin kommer in i bil(d)en. Jo, den har fyra hjul och är en coupé! ---- BMW CS #6212 |
|
|
Liknar audi gör den inte alls, tycker jag! jäkligt snygg, men inte snyggast! Micke |
|
| Ska bli intressant att se om den har ett användbart baksäte, som e92, vilket definitivt inte a5 har. Annars faller den bort för mig! Mvh | |
| Blir glad att den har manuell växellåda på en av bilderna :) | |
|
Grymt snygg! MVH Christofer |
|
|
Menade väl kanske inte att den påminner om A5 rakt av på de sättet, utan mer att vill in under den kundgruppen och konkurera. Fast ifrån sidan finns de en del likheter, de måste ni hålla med om!? Hade man tänkt sig en A5 men vill ha en BMW i stället så ligger ju denna närmast till hands så att säga. Som sagt, är bara en första känsla jag fick. Ruskigt snyggt är den i vilket fall. |
|
| BMW och Audi har stora likheter i designen idag så det är inte konstigt om du tycker den påminner om Audin. För det gör den... | |
|
Håller mer, 4-serien påminner inte lite, utan mycket om A5. Jag var riktigt sugen på den men har blivit mycket mer tveksam nu när man sett sidan på de riktiga bilderna. Bilens linjer går upp lite över framhjulet och faller ned efter, ger ett klumpigt intryck precis som A5. Dessutom är det något med bakluckans övergång till kupén och sidorutorna bak som också är mycket A5, samt en typ helt vertikal avslutning bak. |
|
| Jag tycker också att den var snarlik A5 i många avseenden..... | |
| Himla trist att de inte hottade upp inredningen lite som de gjorde med 6-serien jämfört med 5-serien. | |
|
Håller med, om 4-serien ska vara en egen modell och inte "bara" en 3-serie coupe skulle det varit roligt om den fått lite förändrad inredning. __________ Mvh Grelle |
|
|
På bild är den på tok för lik en vanlig 320d sedan också exteriört. M-sportpaketet är dock lyckat tycker jag och jag tror att den kan se bättre ut i verkligheten än på bild. Specade en 435x som gick lös på ca 640.000 utan problem. För det priset skulle i alal fall jag gärna vilja ha en snyggare interiör än man får i en hyrbilstreserie. |
|
| Någon som vet när M4 visas? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.