|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Länk Dax igen! |
|
|
Och nu är den folierad till vitt, troligen för att rosten efter smällen börjat titta fram eller? Big NO NO denna bil. Om nånting är gratis är du inte kunden, då är det du som är produkten! |
|
|
Ja nu säljer han pärlan eftersom han behöver en större bil, det borde han kanske tänkt på när han köpte den för tre månader sen. Hur kommer det sig förresten att den enligt transportstyrelsen är tagen i trafik 2008-01-01 men den är enligt bmw tillverkad 2008-07-15? Är det något standard datum dom lägger in när dom saknar uppgifter eller? |
|
| Undra om han själv är ett ovetandes offer eller om han mycket väl vet om bilens historik.. Vet inte vad som hänt sen senast i ägarbytenas värld vad de gäller denna eminenta kärra.. | |
| TP reggar nästan alltid just US importer som uttagna 1 Jan av nån anledning har jag märkt.. | |
| peddan: Har sett detta också.. Undra varför? Har aldrig sett "amerikanska" papper på en bil, men det borde väl framgå även där första registreringsdatum? | |
|
Ute igen, låg den inte ute sist för ca 270 000kr? Länk |
|
| Varför är första tre bilderna på en amerikansk bil i USA? | |
| Nytt pris på cul 037 330.000. | |
|
Länk |
|
| Och för spårbarheten så är den nu utannonserad för 270 000 kr med 5000-5499 mil. | |
| Blev nyfiken på den men anade oråd när ägaren gav mig reg nr som kändes bekant, inget fel på bilen och rena papper enligt ägaren. Man blir ju bara så förb...... | |
| Ingen cul bil det där... | |
|
Ny lycklig ägare sedan igår såg jag.. "Förbud att bruka fordonet på grund av obetald skatt/avgift." |
|
| Man får ju hoppas att nya ägaren har fått info om historiken. Inte roligt annars. Är ju trots allt en hyfsad slant ändå... | |
|
Här är en bra översikt vad som hänt om man scrollar ner lite. Har inte sett denna sida förut. Rätt fiffig. Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Tack för den länken, mycket användbar sida! | |
|
Vi har lagt in annonsen från autobidmaster på bilen, bilderna berättar en hel del.. Länk Vänliga hälsningar, Jonas @ car.info |
|
| Jonas: Mycket bra att ni är seriösa och gör det! | |
| Men frågan är om nya ägaren har rn aning om vad han har köpt...👎🏻👎🏻👎🏻 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.