|
|
|
|---|---|
|
God Jul alla Z-Nissar!! Nu har det vänt!! Det blir ljusare, jag ser en Z4 i tunneln!!! | |
|
God Jul på dej också ! Längtar jag med....är ute i garaget och tittar till bilen alltför ofta :). Jag har ett par saker jag ska göra i vinter, bla byta strålkastare fram med vita blinkers. Bak har jag bytt. Någon som har en bra länk till hur man byter strålkastare på en z3. |
|
| Den står och myser över tanken att nu är det bara 2/3 kvar i ide tills den får sträcka ut på vårjumma vägar igen. | |
|
Go hjul o gott svål på Er! Bettan myser i varmgaraget denna vinter o mest troligt i två år till pga ny knodd... Tyvärr svårt o få med barnvagn o babystol i bilen. Total körsträcka i år ca 70 mil.. Jaja, vad är väl en bal på slottet osv.... man får drömma om nya somrar i framtiden istället :-) /P |
|
|
Hej på er alla. Som nybliven z4 ägare hade jag inte hjärta och ställa av bilen direkt efter köp , torrt och snöfritt väder nere i skåne idag gjorde att jag bara var tvungen och ta en tur :) Kan bara hålla med alla här , det är en upplevelse att äga och köra en BMW. God Jul alla TPE |
|
|
Mötte en vit Ferrari i Malmö idag... så du är inte ensam i att köra sportbil mitt i vintern :) funderar starkt på att byta till mig ett M på bakluckan under våren... :) |
|
|
God och glad hjul! Och som sagt det har vänt nu och cab-säsongen närmar sig! Per |
|
|
God hjul och 4 nya GOODYEAR till alla bimmers som suktar efter våren Z3an står i garaget i sovpåsen och väntar på att solen skall smälta de vita lappmögel som lagt sig över sommaren |
|
| En Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År på Er ALLIHOPA, och, passa er för sillen 8) | |
|
Z4an sover sött i garaget.. Börjar känna ett rejält sug nu. Även jag har funderingar på en Z4m till våren. Om inte annat så ska pärlan få nya däck i vår. Inte för att det behövs, men är less på RFT däcken. Någon som vill byta Z4 med mig? Och God jul alla!!! //Anders |
|
|
Z4:an får jobba, körde 60 mil E4 igår. En utmärkt vinterbil ifall någon undrar. God jul! /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.