AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
517

Varför vill ingen köpa min Bmw???

Biltok
Verkar vara omöjligt att sälja en E28.

:o)
Gu
35
Guru
535i -91
Kanske beror på priset?
Allt går att sälja till rätt pris. Jag hade en 528:a från -80 (21000 mil), dock med en sprucken bromsskiva, som jag fick fantastiska 3000 kr för. :-)

Biltok
Fy f**n va hemskt!!!!
Har en 528 -86 kanooon fin som jag begär 13000:-
Det kan väl inte vara för mycket?!?!?
Tydligen

Kör lugnt!!
Du har kanske inte hittat rätta köparen än!!!

-ridern-

525i 1990 24V
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Ta det lite lugnare. 13000 är ett bra pris, tycker jag.
Hade du bara bott lite närmare mig för 2 månader sedan hade jag kanske köpt din 528 =)
Jag gav 13700 för min 528i -86. Och anser inte detta vara särskillt mycket då jag provade bilar som foilk begärde hiskliga 15000-17000 för!!

Så jag anser inte att du har för högt pris om bilen är i bra skick.

///Tomas
528i -86
Biltok
Det är iof lite fix på bilen, typ bussningar i framvagnen + lite skeva bromsskivor fram.
Är det dyra saker att fixa??
Annars är bilen i kanon skick,helt rostfri,renoverad topp + ny kam ny bes & skatt m.m.
Ka
195
Karl Wågman
528i -84
528i -86
525i -95
Jag kanske kan trösta dig med att jag hade köpt din bil på studs om det inte vore för att jag ska börja studera i höst vi har nästan samma regestreringsnummer förresten. MWO 321 och jag minns att du hade MW någonting och 32 någonting. Tillbaks till saken: den verkar ju skitfin och så men det är nog kanske lite som du säger. Lite fix och då drar sig väl folk som inte tror att de kan fixa den för att köpa bilen. Man kan nog också säga att den är lite för fin. Jag hade samma problem med min 244 -85. Den hade gått 17500 när jag sålde den och var lite bättre än genomsnittsskicket, välservad och såg bra ut men det är ingen som köper en gammal 240 för att den är snygg så det slutade med att jag fick sälja den för 5000 spänn när jag var tvungen att bli av med den. Jag skulle nog vänta med att sälja den alltför billigt om jag vore du. Du har gjort din del. Det är bara att luta sig tillbaka och vänta lite mer.

//Kalle
528i -86
Biltok
Hmmmm..... För fin?!?!? Jag får nog ta och skita ner den lite o ta nya bilder, sen sätta ut ny annons med dom bilderna :o)
Sen är det nog som du säjer, när det är lite defekt så vågar väl dom flesta inte äns titta på den.

Men, man är väl likadan själv när man ska köpa nåt.

Mitt regnr är MWT 323,inte så långt ifrån :o)
Al
10
Alien555
525i -92
Svårt att sälja en E28?.
Fråga 7-serien ägarna hur lätt dom har det!

MVH, Alien555
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.