|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Senaste halvåret nej, men ringde och skällde ut Bmw org nyss för att dom inte hade dragit av för Bmw CS rabatten som de skulle ha gjort i 3 år nu! Fick ner den till 1525:-/mån. Alltid något.. |
|
| Kör med Aktsam helförsäkring själv, 1050:-/mån. | |
|
ca 850kr/månad helförsäkring+tillägg BMW Org *God Jul*på er allesammans!!!! |
|
|
Bmw orgf. är samma bolag som IF. Jag köpte min första M3:a e46 när jag var 22. då skulle de flesta försäkrings bolag ha runt 35000-60000 per år. Jag bor i centrala Jönköping! Så det är ju inte konstigt att man kanske skriver sin bil på någon som är lite äldre. MVH Martin |
|
|
Sthlm kommun, 34 år, 13000 kr helår helförsäkrat hos IF Mvh Tobias |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
IF administrerar BMW org förs, men det är helt olika försäkringar med helt olika vilkor. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
| Jo det är sant men fördelen med BMW orgf. är att du får din bil lagad med bmw orginaldelar. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Får man ändå - oavsett FB. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.