|
|
|
|---|---|
|
har en 328 e36 som tänkte se om man kan komma över ett kompressorkit till. undrar om ni har nån adresser till dom som säljer billigt sånt kit, har kollat runt här hemma men lite väl dyrt som vi alla vet. finns billigare o säkert lika bra kvalitet gäller bara hitta dom har innan hittat en billig i danmark men glömt namnet nån som vet? | |
|
Se med andreas på skr engenering, jag har deras kit och killar är skit nöjda, har ringt de minst xxx Jag har min twin skruv kompressor köpt hos de Länk Länk |
|
|
Ahh deras priser e ju sjuk överpriser.finns Billigare med lika bra om inte bättre grejer |
|
| Posta gärna de andra kitt, bra att veta för ev nästa bygge :) | |
|
Gör inte reklam här men har redan köpt.men det e bara till Höra av sig med pm så ska jag berätta var man kan handla billigare än dom |
|
| Billigt!? Glöm inte att du får vad du betalar att trimma är dyrt och har du inga stålars låt bli för du har inte råd! | |
|
Har redan köpt kompressorkit.rotrex c30-94 kanske Inte det bästa på marknade men dom säger Den ska vara ganska bra märke.klatt jag har råd Men eftersom det e så jäkla dyrt för samma grejer Här i Sverige så måste man sätta sig i bilen o köra handla det i grannlandet tur man bor i Trelleborg. |
|
|
Inget illa men det kan inte mätas i närheten med twin skruv kompressor, såg att det var Rotrex c3094 på blocket ett tag , sen var det en kille på ppf som säljer den kit fortfarande. Posta video när du har monterat den, gott o höra hur den låter Länk Länk |
|
|
Nej jag har inte köpt det av han.har en Kompis som har en ny kompressor som ligger till mig Ifall jag vill köpa den.den skulle vara bättre säger han Än rotrex har för mig den hette lysholm nånting Är inte hemma på kompressor.men redan nu har jag sett där Är sjuk stor skillnad på priserna för samma produkt. Men nu blev priset bra för rotrex kitet jag köpte |
|
| Hur ska du med spridare, styrbox, BTR ev ?? | |
|
Spridare har jag 365cc.btr får jag en av kompis Styrboxen skulle en som kallas fekzen fixa till. |
|
|
Spridare har jag 365cc.btr får jag en av kompis Styrboxen skulle en som kallas fekzen fixa till. |
|
|
riktig bra :) Fekzen är bra, kan rekommendera Vad ska du ladda 0.5-0.9 |
|
|
Håller med r1tobbe fullt ut. Sjuka överpriser på de kitten ///Jörgen |
|
| Det är bara kompressor man ska köpa själv, resten bygger du ju själv, eller kan man kopiera kompressor fäste och dela med andra | |
|
Ska man ändå göra det riktigt så köper man en m50b25 motor o bygger turbo ///Jörgen |
|
|
Kan bara hålla med.men nu har jag köpt till min 328 Men kitet kommer hamna på min 325 vanos istället pga av kompressor Tar i mot dr.schrick insuget och det vill jag inte skifta. Samtidigt går 328an mkt bra men 325 lite tråkig så Den får kompressorn istället |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.