|
|
|
|---|---|
|
Hej allesammans, jag var ute och körde mountinbike i går kväll i tullinge trakten och hittade då en helt slaktad 530i e34 typ 92-94 touring svartmetallick,det ända dom inte tagit var bakaxel baklucka inst-panel annars helt ren!!!!maila mig om ni saknar bilen och vill veta vart bilen står. micke 66 e28 | |
| Vart i tullinge stod den? Har du anmält till polisen att du hittat den? | |
|
groze!!hantverksbyn, ja dom vet. micke 66 e28 |
|
|
Det kan inte vara kul för han som har råkat ut för det att bilen blir slaktad, rätt så tråkigt och dessutom att behöva se en E34 i skogen rensad. //Schnitzer |
|
| Fy f-n för den stackare som hittar sin bil i det skicket! Inför dödsstraff på bilstölder innan någon tar lagen i egna händer! | |
|
Tyvär så förekommer det ju en hel del försäkringsbedrägerier i det här landet så i bästa/värsta fall kan det ju vara ägaren som slaktat sin bil och sedan slängt ut kadavert i skogen. who dares wins... |
|
|
Det måste vara det värsta scenariot... De idioter som sysslar med försäkringsbedrägerier är värre än tjyvarna... Neandertalare hönshjärnor iq-daggmask bara den som är totalt urblåst kan göra sånt... Det måste vara brottslingarnas lägsta pack... Vill oxå ha kompressor..... |
|
| Talade med en kille som är insatt i försäkringsbranschen. Kan ju meddela att försäkringsbolgats utredare är inte korkade direkt. De har många, många enkla "knep" för att avslöja ett bedrägeri som gemene man inte tänker på men är så solklara om man bara vet det. Var riktigt kul att höra. | |
|
Vem som än gjorde det, hoppas han/hon åker dit ordentligt. Återigen rekomenderar jag kölhalning. mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
|
Gustav!!! Det vore kul veta vilka knep dom har, om du nu vill dela med dig? Jag lovar att jag inte ska bedra nagon. Mr C |
|
| Jag kan bara hålla med kilen. Försäkringsbedrägerier är nog det allra värsta. Det är sådant drägg som håller på med sånt som gör att försäkringspremierna skjuter i höjden. Sedan kan man ju fundera på vad det är för människor som kan med att förstöra sin egen bil för att få ut försäkringspengar. Man kan hoppas på ett långt och kännbart straff för detta. | |
|
Jag hittade själv min bil i skogen i rensat skick för ett antal år sedan. INTE kul! Det ända man tänker är... "Om ändå denna backspegel kunde tala..."(Ända som satt kvar i bilen). HÄMD! H U M A N R A G E Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.