|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver byta framdörr och framskärm på min E39 touring -02. Passar dessa delar från vilken E39 som helst, eller skiljer det sig mellan före o efter facelift? Jag har sett att dörrlisten skiljer sig, men det verkar bara vara en extra kromlist, något min bil ej har. Skiljer det sig mycket mellan olika lister runt rutorna? Finns det många varianter på kromlister runt rutorna? Dessa brukar inte vara kul att flytta över. ________________________ Mer är bättre! | |
|
Börja här: Länk Skriv in ditt chassinummer, leta reda på artikelnumret du vill undersöka. Sedan går du till länken ovan igen och skriver in artikelnumret i fältet "PART NR APPLICATION SEARCH" istället. Då ser du vilka modeller artikeln passar på. Om det bara är specifika tillverkningsdatum så kommer det upp har jag för mig. ___ Min bil: Länk |
|
|
Ok perfekt! Enligt realOEM passar framdörr, huv och framskärm på alla E39. Bakdörren skiljer sig mellan touring och sedan. Kromlister och dylikt skiljer sig såklart mellan olika varianter, men det går nog att lösa. ________________________ Mer är bättre! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.