|
|
|
|---|---|
|
Vill bara varna andra för denna bil. Länk Efter en snabb sökning på chassinr. på google hittade jag detta. Länk Dess chassinummer är: WBXPC93477WF05684 | |
|
Huga, ser ut som min egen i Blocket-annonsen. De hade inte skruvat den i alla fall men inte kul att se att den varit så smälld. |
|
|
Såg också det att den inte verkar vara skruvad. Undrar om säljaren vet om detta?! Kanske bra att även skriva regnumret så denna tråden kommer upp om man söker. DON001 |
|
| Bra med information men inte verkar väl den skadan så allvarlig!? | |
|
Nä så jätteallvarlig var ju inte skadan. Men man har ju hört/läst om skräckexempel där skadan inte såg ut att vara så allvarllg men i själva verket var det. Man bör dock kolla bilen väldigt noga om man är spekulant på denna, därför jag valde att informera allmänheten :) |
|
|
De gånger jag har besökt Förenade Bils plåtverkstad har jag sett många BMWs som ser betydligt värre ut än det där. Dessa är bilar som repareras och sedan fortsätter sina liv i Sverige. Men jag tycker det är bra att du upplyser om det! Inte kul att veta om att bilen varit med om en krock. Jag har själv varit med om en sidokrock i USA där jag blev påkörd i sidan av en annan bil i ca 40-50km/h. Jag kan säga att den skadan var ingenting jmf med X3:an så det måste ha varit en ganska rejäl smäll på bilen i länken, alt en krock med större bil (vilka ju är ganska vanliga i USA). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.