|
|
|
|---|---|
|
Hallå, tänkte beställa en ny stötfångare till bmwn då min är kraschad, den bästa begagnade jag hitta som är svart är denna. Länk Man ser den bäst på bild 2+4 Man ser lite små repor i kanterna osv, går det att fixa själv? Hur? Bara spreja på svartfärg i bilens kulör? Ser den annars bra ut? Tips på andra? Vill ha hål till dimljusen. Ska förövrigt beställa nya dimljus då dom inte följer med, hur vet man att dom passar? | |
|
Alla E34 stötfångare har hål för dimljus, bara det att de utan dimljus har täcklock. Om firman inte plockat ner bilen helt kan du begära att få den med befintliga dimljus (om nu de är hela). Alla E34 har samma dimljus oavsett stötfångartyp. Märkena sitter på stötlisterna sådana är billiga att köpa nya Länk 60kr/st på ebay.de! Stephan |
|
| Lät ju perfekt, får fixa sånna då, tack :) | |
|
Kass på tyska, men den där är bara till en sida? Så måste väl ha en till vänster och en till höger, antar att det är olika på varje sida då schiedmann har en till vänster och en till höger. Frakten blir inte dyr till Sverige då, när det är så stor del? Har bara erfarenhet av att beställa mindre saker. |
|
|
Ah, hittade på engelska istället, Länk Ser väl bra ut? :) |
|
|
Här är den högra Länk beställ från Tyskland eller England så slipper du tull och momstillägg. Tyskland har låga fraktkostnader jag köpte en mittkonsol till E34 i somras där var frakten €17 märkligt nog listas stötfångarlister oftast för €19-24. En fördel är att beställa alla delar från samma firma så hittar du en Tysk firma som har dimljus (nebellicht) och stötfångarlister så kan det vara smart att ta allt där. Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.