|
|
|
|---|---|
|
Någon mer än jag som har problem med nummerplåts belysningen bak? Ibland funkar den och i bland inte. Det samma gäller förardörrens ruta som ska åka ned en bit när man öppnar, ibland gör den det och ibland inte. Någon mer med dessa små problem, som vet vad felet kan vara? Tacksam för svar M.v.H Tomas | |
|
Skyltbelysningen brukar kunna oxidera en del på bmw, bara att skruva isär och rengöra och seda kleta på lite kopparpasta. Kolla motorn till rutan, troligtvis glapp... tror det är rätt vanligt på de tidiga coupé modellerna.. har för mig jag läste nåt om det på begagnatguiden här på sidan. |
|
|
Kolla kabelstammen som går mellan baklucka och bilen, har man otur kan kablarna klämmas om dom ligger konstigt när du stängt bakluckan, kan vara någon kabel som är skadad, var det på min.. |
|
|
Hade också det problemet som SunKi säger. Många öppningar och dålig dragning av elen gjorde att kablarna näst intill var helt av på min... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.