|
|
|
|---|---|
|
Nu efter 18 långa år, äger man sin drömbil, hade några frågor som jag hoppas på några svar på. Jag tycker den låter gött org, men tänkte fråga vilket system som ni tycker låter bättre? Sen, finns det något litet att göra för att få några extra hk utan att kosta skjortan, tex sportluftfilter, ger avgassysten något? Ge gärna tips. Mvh Extremt glad bmw ägare :) | |
|
Hej! Gratulerar till en fantastik bil! Det finns en uppsjö av avgas till M3 E46 men det beror helt på vad man söker? Jag kör med titan på min liknande gruppe M, det låter väldigt mycket så tycker man det är jobbigt med blickar osv så ska man nog satsa på något annat. Många rekomenderar SS Race vilket är lite mer diskret. Avgas ger nog inte jätte mycket mer effekt kanske något. Men vill man ha ut några extra hästar så ska man passa på att byta grenrör, racekattar och x-pipe. Givetvis en mapp på det! Jag hade aldrig monterat ett öppet filter på min m3:a då det enligt mig inte gör så mycket skillnad. Jag hade istället satsat på kolfiberinsug ala köhler i så fall dock kostar det en slant! Sen finns det alltid annat att förfina:) Bussningar, coilovers osv. Här är några företag som kan vara en hjälp på traven: Länk Bussningar, avgas och coilovers Länk Lycka Till MVH Martin |
|
|
Hej, tack så hemskt mycket! Du gav mig svar på alla mina frågorna. Lycka till själv. Mvh Philip! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.