AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
4.071

Jag skall Köpa en 645 2004?

Hej!

Jag är kanske i färd med att köpa en 645 -04. Har ni någon info om dessa? Om jag senare skulle sälja den, kommer den då vara mycket mer svårsåld än en av de senare årsmodellerna? Finns det några generella fel på dessa bilar som kan vara bra att känna till? All info är välkommen och mottages tacksamt!

MVH
Daniel
ni
520
niklas100
520d 2008
Hej den kommer rimligtvis vara billigare än en 07 men eftersom det är en av de första så brukar de hålla priset rätt hyfsat det viktigaste är att kolla upp historiken speciellt om det gäller en import
Okej! Ja det är en import det är tal om. Man är ju alltid lite orolig i dessa tider om man skall få ha kvar arbetet och så. Därför måste jag ju tyvärr ta en eventuell framtida försäljning i beaktande.

gr
1.036
groggyfroggy
Alpina D3 Biturbo e90
Land Rover Discovery LR3
Mercedes-Benz R280 CDI Optituning
jag har haft en 645 2004, med SMG-lådan. Riktigt go bil! Fantastisk V8a! Bytte till audilimpa pga barn...
Okej, vad fint!
Hur länge ägde du den och hade du några problem med den under tiden? Var det några problem att sälja den/ byta den?

MVH
Daniel
gr
1.036
groggyfroggy
Alpina D3 Biturbo e90
Land Rover Discovery LR3
Mercedes-Benz R280 CDI Optituning
Hade den i 2 år.

Problemfri? Inte alls. Blinkers säckade ihop, pga läckande strålkastarhus. Fönsterhiss hö fram konstig. Belysningen i instegen slocknade. SMG-lådan fick hydraulpumpsfel (dyrt ~12 kSEK). Så lite småpill, som antagligen med många BMW. Körglädje som faaaaan!

Svårt att sälja? Ja. Det var ett år sedan (precis). Det är ju inte säljtider på V8or idag.

Fast nu har man större bil, starkare motor, och massvis mera utrustning :-) och en dotter. :-D

God Jul.
CF
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Vad tror panelen om denna? Länk högerstyrd
Jag hade hellre åkt till Ungern och köpt den här Länk

eller 29000milare för €12000 i Belgien. Det är inte roligt med högerstyrda dessutom behöver strålkastarna bytas innan regbes. Hmm den i Ungern kostar knappt 84tkr och kommer alltså bli billigare reggad och klar än den högerstyrda.

Annars finns denna 630i i Litauen (obs EJ USAimport i och med att 630i inte fanns där).

Länk

Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.