|
|
|
|---|---|
|
Hej Har såldt min 525 o börjat leta lite lätt efter en 320-08 bensinare med 170 hkr. Är mest intresserad efter Bavaria modellen som är snygg med M-pkt. Ni som har sådan bil, hur är den o köra? Räcker kraften till från motorn? Blir man besviken om man går ner från 6 cyl till 4 cyl? Ni som äger 320 tankar ni 98 oktan? Länk Länk Dessa 2 bilarsom jag länkar till, är priset rätt eller kan man tros få ner priset ngt? Eller finns det ngn som känner bilarna o har ngn historia bakom i tiden vore intressant o få kännedom om. Tack på förhand | |
|
Du tänkar bara till bilderna. Omöjligt för oss att veta vad de kostar. ------- //Lövet |
|
|
Misstänker att det är den här: Länk Den är iaf ute för 10.000kr mer än vad jag försöker sälja min egen 325a för. Nu har min gått 7' mil till så kanske inte helt enkelt att jämföra dem mot varandra. ------- //Lövet |
|
|
Det andra är den här: Länk Den känns som ett väsentligt sämre köp. Den borde vara billigare än kombin. ------- //Lövet |
|
|
Tack Andreas, lite slarvigt kopierat o sparat från min sida. Ja det stämmer att de är de bilarna jag är intresserad, kanske skulle även ta ett kik på din bil Andreas. |
|
| Fin bil du har Andreas, visste inte att Bavaria modellen fanns även i 325:an. | |
|
Lövet, Är det dags att byta igen? Vad kollar du nu efter? ------- Min bil suger inte... |
|
|
Jag har köpt en tråkig japansk mellanklass kombi som klarar av normalbehovet så pass bra att 325an inte behövs. Tänkte ersätta med någon form av 4-sitsig entusiastbil för att ha på helgerna. Lite alternativ som cirkulerar i huvudet är Alfa 156 GTA, Audi S4, Mercedes C55, Volvo S80 V8. Vi får se... ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.